abrafreakncadabra.blogg.se

Kul att ni tittade in, här blir det mycket hund

Utställning Nybro BK Inoff 28/9-19

Kategori: Resultat Utställning

Akillas första utställning och hon gjorde det såååå bra!
Daizy gick det inte lika bra för. Som ni vet är hon otroligt "mattig"
och jag va tvungen att åka iväg på en minnesstund mitt på dagen.
Så han ställa Akilla, sen fick min underbara räddare i nöden (syrran) ställa
mattiga-Daizy. Hon visade inte upp sitt bästa jag. Så inte så lätt för syrran...
Men Nisse fick fina rosetter 😍
 
 
💜AKILLA 💜
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 DOMAREN UTLÅTANDE
 
"Mkt lovande valp av utm typ & helhet. mkt vackert femenint huvud, välplacerade välburna öron. utm välutvecklad kropp. Välvinklad fram o bak. utm svans. Rör sig mycket väl från alla håll med mjuka lätta rörelser, vacker päls & färg. trevligt temperament. MYCKET LOVANDE"
 
1a med HP
BIS 1a
 
hon blev BEST IN SHOW valp 4-6 månader
så lycklig matte 👌
 
 
💚 NISSE 💚
 
 
💚💚💚 Nisse blev BIM GRATTIS finaste ni 💚💚💚
 
 
 
 
💜 DAIZY 💜
 
 
 
DOMARENS UTLÅTANDE
 
"Kratftig tik. Kraftfullt kort huvud. Kraftiga käkar. Bra runda ögon utm öron. Tillräcklig hals. Kunde ha jämnare överlinje. Kunde ha mer djup i sin börstkorg & mer bredd i sin front. utm välmusklat bakställ men blir alltför knapp & bunden i sina bakbensrörelser. Vacker päls och färg. Trevligt temperament"
 
 
 
 Mitt lilla 💖 det är inte lätt när matte inte är med... men vi kommer igen 
 
Tusen tack för all hjälp 😍
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: